trött...

Chacha bitches! Idag slutade jag skolan kl 14, haha och alla andra fick sluta typ vid ;) Men det är väl faboulus life of me? Är man en prinsessa så är man!

Har käkat mat, våfflor mums! ;) Och ska snacka med älsklingen i tele snart, he wants a piece of me ;) Haha skojar bara, klart jag vill snacka med sötnosen också <3
Har tänkt att jag ska bli nyttigare, liksom gå på någon sorts diet? Dessie och pissie snackar ju om nån chai latte diet typ ? Vad in i helvete är det? x)

Ursäkta, jag är tyvärr inte blond just nu, men jag är fortfarande blond i hjärnan *host host*

Jo juste, på tal om hårfärg! Jag ångrar SJUKT mycket att jag färgade håret mörkt :@ Blont is the shit liksom!
Menmen, som tur är så är det här äckel svarta bara en toning så det försvinner snart ;) ska börja blekningen i maj/april nån gång antar jag ? Det lär ju bli gulaktigt först (uewwh) men ska se till så det blir typ vitblont, med lite hjälp av silverschampo också va? ;) Men vissar fjortisbloggare (tänker på tex. Dessie) vet inte att man inte ska använda silverschampo hela tiden! Dom använder ju liksom sitt silverschampo ALL-THE-TIME!
Men det ska man inte, håret kan typ skifta i blå lila då! :O Uewwhh, so not snyggt ?
Så bara ibland med silverschampo, och dom andra gångerna med typ ett "vanligt" schampo, now you know.
Och har ju en massa inpackningar som jag inte använder nästan! När jag blir blondin igen så får jag ju nytta av det! För då är det superviktigt med inpackningar, det vet ni va?
Jaja ska väl be han ringa snart, och ska fixa naglarna och kanske lyxa med ett fotbad :) Dah life of me liksom?
Aja ha en mysig kväll så hörs vi, puss från mig!

yay
Nawwe söt man är, iaf sötare än den som inte vill synas på bilden? ;)

Kommentarer
Postat av: Alina

hejhopp! kikar in =) va ett tag sedan jag titta in här, har varit lite off från bloggen hihi. Ha det fint :) kramar

2010-01-13 @ 12:44:27
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0