sorry uppdateringen!

Hej på er! Sorry att jag inte bloggat på ett tag, har varit skitdålig! Förlåt ska inte hända igen...men mitt liv är ju så spännande så har inte tid med er fattar ni väl?!

Jag fick i alla fall reda på en hemlighet från min älskling idag, eller tjaa jag kom på han ;) Vad det är kanske ni får veta nån gång, vi får se..men spännande va? Wohoohoo....

De senaste dagarna har jag i alla fall varit mest i skolan, har skolkat så mycket och struntat i skolan så nu är det *hosthost* s-t-o-r-k-o-l-l på mej :O Helvete...
Men jaja har börjat sköta mig nu...säger vi va? ;)
Haha nää men det har faktiskt blivit mycket bättre nu! Så får väl hoppas det håller i sig, men är fortfarande negativ mot idrotten trots att jag går i en så kallad "tjejgrupp" nu. För hallå? Orkar inte med en massa töntiga boll lekar som jag lekte på lågstadiet och sen är omklädningsrummen uräckliga liksom?
Idrott borde INTE vara ett måste i skolan!
Visst, träning är superviktigt så man håller sig i form! Men alltså, skippa skolidrotten och gå på styrketräning och ät nyttigt istället liksom? ;) Fetdiss till skolidrotten alltså!

Haha där hade ni min åsikt, nu ska jag göra en sorts espresso/chai latte tänkte jag...och sen ska jag snacka med Mr. Hemlig i tele ;) Haha pojkvän såklart ! Eller min man?
Ska kanske dra till Cissi sen om jag får lust, vi får helt enkelt se ;) Förresten så höll jag på att falla på bussen idag när jag skulle åka från Örnäset till skolan på Hertsön :$ Fattar inte att jag berättar det! Men jaja, lite får man väl bjuda på sig om man är bloggerska? ;)
Jaja ha en bra kväll, händer nåt intressant för er ikväll?...
Vi hörs bitches!


you missed me? ;) sorry, ska bli blond snart igen -.-' ångrar det mörka så SJUKT MYCKET!...

mina ben
mina ben i snygga klackar! ;) mjaow! men målet är att gå ner ännu mer i vikt..let's see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0