säg omelett!

Hej kära läsare! Har precis snackat med älsklingen i tele och gjort morotsomelett, nu ska ni få veta vad han skulle berätta...

Han sa för några dagar sen att jag skulle påminna han idag om att ringa SJ (han ska ju ta tåget upp till Luleå på sportlovet som ni kanske förstått), men han ringde mig för ett tag sen och sa att han hade inte glömt det :) Så han hade ringt och jag vet inte om han reserverat eller nåt en plats på tåget, men han skulle inte boka ordentligt förrän han kollat upp hotell eller stuga eller vad det var han skulle bo i. Eller vandrarhem, aja nåt sånt.
Jag berättade för han om Elite Stadshotell Luleå, ett lyxigt femstjärnigt hotell här i Luleå. Men han visste inte om han skulle bo på hotell haha, jaja mig spelar det ju ingen roll. Bara jag får träffa han såklart<3
Så jag längtar redan! :) Han skulle ringa Turistbyrån imorn för att höra om hotell och allt sånt...

Som jag skrev gjorde jag ju nyss morotsomelett, den blev lite bränd haha (duktig jag är va?) men ändå supergod faktiskt! Gillar när det är lite småbränt i vissa saker ;) Så jag har käkat omelett, druckit kallt kaffe (usch..inte så gott) och sett lite på Ellen DeGeneres Show på kanal 5.
Hahaha flummig journalist på röda mattan x)

Monica kom precis hem, hon har vart på stan och köpt presenter till Erika som fyller 30 år idag (som ni kanske läst tidigare). Och då tvingade hon mig givetvis att diska :( Haha, hatar att diska! Och händerna blir ju så torra efter också -.- Men jaja, life is life lalalalala xD
Nu ska jag bara ta det lugnt, kolla lite tv och lyssna musik och så innan vi ska fara. See ya later alligator!

Pussar och Kramar! ♥

omelett mums
mums morotsomelett..lite bränd men fasiken så god :D mätt och glad nu...

ahh omelett
ahh! asså hur fan kan det vara så gott?! x) haha, sorry...

whatever (y)
whatever..tummen upp!

tv?
hmm..inte så ofta jag ser på tv trots att jag har en fin egen i mitt rum? ;) jag är nog mer datornörd :$

Kommentarer
Postat av:

är du less på din bloggdesign eller bara vill ha en ny?

jag gör gratis designer efter beskrivning:)!



kolla in på min blogg för mer info!=D

2010-01-04 @ 15:32:35
URL: http://malin.full.nu
Postat av: Sebbe

passar rutiga skjortor 2010? =)

kramar!

2010-01-04 @ 17:10:57
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)



http://housebunny.blogg.se

2010-01-04 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0