play lista!

Hej kära läsare! Nu när jag som sagt inte har något speciellt att göra så kan jag ju alltid passa på att göra en låt lista med alla superbra låtar som jag lyssnar på! ;)
Och tss, då tycker jag ni också ska lyssna på dom, för det här blir greaat (y) x)
Och sen tipsar jag även om några bra bloggar som jag läser...:)
Ha en fin kväll sen!

Pusspuss ♥

The sound of Lenas hörlurar are...
Akon ft. David Guetta - Sexy bitch
Taio Cruz - Break your heart remix
Uddevalla stad (sjukt skön låt, skriv bara Uddevalla stad i sökfältet på youtube!)
Raaban & Recca - Pumpa rumpa x)
Bosson - One in a million
Bosson - I Believe
Bosson - You opened my eyes
KICK - Ge mig lite mer
Lil John - Get low
Leighton Meester ft. Cobra Starship - Good girls go bad
Leighton Meester - Body control
Tinchy Stryder ft. N-Dubz - Number 1
Jason Derulo - What you say
Jay Sean ft. Lil Wayne - Down (Baby don't worry you are my only)
Pitbull - Shake that ass
Lady Gaga - Bad Romance
Lady Gaga - So happy I could die
Lady Gaga - Alejandro
Lily Allen - Fuck you (very much)
Lily Allen - Smile
50 cent ft. Nate Dogg - 21 Questions
Paramore - Misery Business
Tokio Hotel - World behind my wall
Tokio Hotel - Nacht dir kommt nicht
Tokio Hotel - Automatic
Jordin Sparks - S.O.S (Let the music play)

Och nu till bloggerskorna!! :)

Kenzas.se : Sveriges bästa bloggerska, Kenza Zoutien! Blev Årets blogg på Vecko revyns Blogg Awards förra året. Hon bloggar om sitt liv och är helt enkelt bäst och superhärlig! Tycker verkligen ni ska kika in i hennes blogg, den är verkligen bra och inspirerande :) (y)

gnetgnjhte
Kenza Zoutien (haha kan typ inte stava efternamnet)

Desireenilsson.blogg.se : Hon må vara ego och kaxig och Kissie-wannabe, men det är ju det som är så kul att läsa om vad dom där fjortisarna har att skriva om haha x) Och bara kolla på hennes videobloggar, herregud :P Jaja kika in och enjoy it x) Hon var förresten på väg att bli utslängd från blogg.se där ett tag pga. hennes provocerande! Men blev inte det.

brer
Desiree Nilsson, även så kallad Dessie . Dock gammal bild på henne, men kolla bloggen så får ni ju se nya bilder på henne!

Kissies.se : Kaxig, ego..men så skön! Hon slår ändå Dessie haha :) Men i och för sig det är ju inte Kissie som är wannaben, det är ju Dessie...
Kissie (eller Alexandra som hon egentligen heter) vann ju Årets kaxigaste blogg på Vecko revyns Blogg Awards i år, det stämmer ju bra i alla fall ;) Men jaja, tycker att ni hursomhelst ska läsa blondinens blogg!

bteht
Kissie, eller Alexandra Nilsson som hon heter egentligen. Denna bild är nog också ganska gammal tror jag, men kolla hennes blogg så samma sak där, då får ni ju också se nya bilder på HENNE ;)
Jag säger en sak, hårfärgen har i alla fall inte förändrats på henne x) She will be blonde verkar det som!

Lindaskog.blogg.se : 18-årig Gävle tjej som bloggar om sitt liv och mode, faktiskt en helt okej blogg och hon är ju supersöt också! :) Kolla in den!

brbr
Linda Skog!

Kommentarer
Postat av: Neha

Aldrig ens hört någon av dessa låtar

2010-01-17 @ 17:29:34
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad tycker du om min outfit :)?

2010-02-20 @ 23:37:35
URL: http://missburberry.blogg.se/
Postat av: Anna som gillar panna <33

Hur kan Dessie vara Wnb Kissie, när hon gjorde sin blogg före Kissie? :O



tss... loool

2010-02-25 @ 16:54:33
URL: http://lillasotish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0