pizza yeah :D

Hej kära läsare! Snackade med älsklingen i tele en stund och sen så kom Monica in och sa att vi skulle gå över till pizzerian bara mittemot lägenheten vi bor i. Så vi gick över och beställde en stor familjepizza eftersom det var specialpris, endast 99 spänn för en familjepizza! Bra va? ;)

Så nu när jag käkat min efterlängtade pizza som jag har velat ha i flera dagar är jag mätt och nöjd, tänker bara ta det lugnt nu. Nörda vid datorn och slökolla på tv x) Imorgon kommer hemlig hem från hahaha hemligt. Äntligen! Tyvärr kan jag inte säga vem det är eftersom att det finns risk att vissa personer (typ några av mina kompisar) läser min blogg och hemlig sa att jag inte fick avslöja att den skulle komma hem imorn..så I keep it a secret moahaha. Ni får veta sen!
Men shit som jag längtat, finally :)

Förresten, jag har ju bestämt att minsann nu 2010 ska jag börja leva ett nyttigare liv! För jag har ju kunnat leva på kakor, godis, läsk och en massa sånt skit..inte för att jag går upp i vikt, jag har faktiskt den turen att jag kan nästan häva i mig hur mycket onyttigheter som helst utan att gå upp ett kilo! Menmen, det är ändå inte nyttigt för kroppen att äta en massa sånt. Så pizzan var ju en liten hake i mitt nyttliga liv haha :) Men aja, nån gång får man synda? Bara det inte blir för ofta...men i och för sig, det var ju Monica som bestämde att vi skulle käka pizza idag inte jag haha :D Men jag hade ju längtat i och för sig :$.
Menmen det får bli min ursäkt.
Nu ska jag nog slänga mig framför tvn snart eller kolla på tv3 play eller vad det heter och kanske kanal 5:s hemsida och se om man kan kolla på nån bra serie framför datorn, vad sägs om gossip girl? Nice ;)
Vi hörs på ett tag!

Pussar och Kramar! ♥ 

pizza yeah
mums pizza..:) kebabpizza och Ciao Ciao eller vad den heter :P x)

teos
ser ni det blåa ljuset åde där ute? där ligger den söta lilla pizzerian hehe :) precis över vägen bara...

Kommentarer
Postat av: evelina

Sv; haha vad komiskt ;D



ååh, gott med pizza!

2010-01-06 @ 16:24:09
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0