ojdå och ahh...

Hej allihopa! Jag gjorde ganska nyss en liten tabbe när jag skulle steka ägg..jag satt en redan ganska varm stekpanna på en redan ganska varm platta, hällde i margarin, satt plattan på högsta värme och gick iväg för att snacka med Monica och kolla tågresor åt min älskling som ska komma upp till Luleå...
Hmm, det var ju inte så smart! Visst, jag hittade tågresor haha x) Men när jag kom tillbaka in i köket så rykte det som tusan ur stekpannan och det blev helt kaos, brandlarmet hade kunnat gå. Men som tur är så tog jag snabbt pannan från plattan, stängde av värmen och satt på fläkten medans jag bad att inte brandlarmet skulle gå och försökte behålla lugnet haha, jag får alltid panik i sånadära situationer ;)

Men jag hade tur, och fick mitt stekta ägg sen. Men den där tabben gjorde jag en gång hos mamma också, och då blev det dimma i hela köket och brandlarmet satte igång! Haha, lite småklantig är man ju (lite? tss..mycket).

Jaja, mätt och glad nu sitter jag och lyssnar musik. Faktiskt på Leighton Meesters låtar, ni vet hon som spelar Blair i gossip girl? Hon har väldigt bra röst, men gillar inte låtarna direkt..den ända jag gillar är låten Good girls go bad som hon gör med Cobra Starship. Lyssna på den här http://www.youtube.com/watch?v=Ix5z1bRz4Sc
Tycker verkligen ni ska lyssna! :)

höll på att...
haha, här höll jag på att elda upp köket (ehm..nästan) xD

rökdimma
blev dimma av röken, mysigt hosthost...det går ju inte och vara i köket när det blir såndär rök från spisen i hela köket! Men då skulle ni ha sett hos mamma xD Haha det spred sig ut i hela lägenheten nästan...

diskade
jaja, jag var i alla fall duktig och diskade efter mig :)

handfix
åhh vad jag älskar manikyrsetet med bla. nagel och handkräm jag fick i julklapp! Händerna blir mjuka och doftar underbart...

mhm..
mhm...lovely x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0