nyduschad!

Hej kära läsare! Nu har jag duschat och snackat lite med älsklingen i tele, great! :)
Ska bara fixa till mig lite på ett tag, men först nörda lite vid datorn tihi.

Oj nu kom jag på, förlåt det blir tyvärr ingen dagens outfit idag! Eller jag kan ju alltid skriva om kläderna jag haft idag och min kategori "dagens..." ;) Men tyvärr inga bilder idag :( Sorry, hade helt glömt bort. Och nu efter duschen är det ju lite försent, för då måste jag sminka mig igen och fixa till håret och sätta på kläderna igen x) Och det är ju lite onödigt va?
Aja, ni överlever hoppas jag :)

Ska se skräckisen The Grudge nu, så vi får höras imorn så får ni sova gott!

Pussar och Kramar! ♥

Dagens outfit anyway...
Blågrön tischa med tryck - Lindex
Ljusturkosa stuprörsjeans - Cubus
Vita örhängen
Blågrönt tunt armband

Dagens bästa: att hemlig kom hem idag! :)
Dagens sämsta: att älsking inte kunde ringa turistbyrån, för det är röd dag :/
Dagens klädsel: tischa, jeans
Dagens makeup: foundation, rouge, vit ögonskugga, ljust blå ögonskugga, svart ögonskugga, mascara, lipshine
Dagens hår: uppsatt, och svart :D
Dagens humör: bra :)
Dagens roligaste: alltså...när jag slog mig i pannan med ringen vid middagen haha x) jaja jag orkar inte förklara ;)
Dagens saknad: skolan buhuu :( haha nä skämtar bara x) älskling såklart<3
Dagens det här visste du inte: att det är en röd dag idag ? x)
Dagens parfym: röd Scent Ups (ngn billig typ)

duschad
en nyduschad Lena x) haha sorry, vågar inte visa mitt ansikte för jag har mitt blöta hår uppsatt i en turban så då ser mitt ansikte helt wierd ut :$ menmen, bjuder på den här eftersom ni inte fick nån dagens outfit bild :P


 
 
 
       

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag? :D

2010-01-06 @ 23:14:32
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Cocie

Hej! Jag vet att det inte är roligt att få reklam, men jag hoppas på att jag gör den här reklamen mer för din skull än för min egen! Det är nämligen så att jag precis startat en blogg som kommer att fyllas med massor av mode, skönhet, stiltips, shopping, inspiration och annat skoj! Låter det intressant? Ta en titt!



Kram ♥

2010-01-10 @ 11:32:09
URL: http://cocies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0