nawwe...

Hej kära läsare! Sitter och ser på Du är vad du äter just nu, förut fick jag lite dåligt samvete och så över att kolla på det eftersom jag vet att jag stoppar i mig en massa onyttigheter. Men inte nu för nu har mitt nyttiga liv börjat jippie! :)

Förresten, i 2012 var det ju den där ryska blondinen där som hade en supersöt liten vovve! Nawwe..älska<3
Och Kenzas lilla vovve är ju också übersöt så man nästan kan dö för den :') Hehe jag älskar små, söta hundar. Fast stora hundar är också fina!
Men jag har bestämt mig för att när jag flyttar hemifrån ska jag ABSOLUT skaffa en liten hund! Inte någon chiuaua då, jo dom är söta men nja. Men kanske en som Kenza typ? Vet någon vad det är för ras!? Hon har typ aldrig berättat det i bloggen...:P
Men jaja, det ska jag absolut ha!
Egentligen skulle vi ha haft hund nu om det inte vore för att Monica är pälsallergiker :( Men jag hade ändå inte fått någon liten hund haha, Monica säger att om hon inte hade varit allergisk hade vi haft en Berner Sennen eller Golden Retriever tror jag. Stora hundar är det ju dock, men fina :)
Jaja, synd.
Men jag tänker fortsätta blogga hela mitt liv moahaha..(tror jag), så ni kommer få se bild sen om några år på min sötnos :D Längtar redan eller? x)

Pussar och Kramar! ♥

nawwwwe
nawwwwe fyfan vilken liten sötnos :')<3 men nja, inte chiauau tror jag :P (alltså sorry, jag vet inte hur det stavas!)

kenza o armani
duktiga bloggerskan Kenza och hennes übergulliga lilla sötnos Armani, typ en sån vill jag ha :)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

söta vovvar. har du någon egen hund?

2010-01-13 @ 13:18:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0