jag förstår inte...;)

Hej kära läsare! Herregud vilken datornörd jag är, har ju suttit säkert i flera timmar framför dumburken nu? x)
Jaja, har man inget annat speciellt att göra så funkar det finfint :)

Monica klagar förresten på mig hela tiden att mitt rum är stökigt och att jag måste städa till det haha, men nu säger jag det...hon MÅSTE ha städmani! För det är faktiskt inte ett dugg stökigt :P
Jag förstår inte alls vad hon pratar om ^^

Jaa ska nog fortsätta lyssna musik och nörda med datorn nu haha, kommer inte på nåt kul just nu som jag kan blogga om men jaja det kommer :) Ni får lite bilder på mitt "stökiga" rum (som Monica säger) så får ni väl avgöra om ni tycker det är så stökigt!

Pusspuss ♥

rfhreh
sängen...bäddad och dom små mjukisdjuren på plats x) *inte stökigt, check!*

rhrhr
mot hyllan där jag har stor del av mitt smink och lite grejer som ni ser *inte stökigt, check!*

tjtjn
skrivbordet, kanske inte världens ordning men jag har sett värre höhö :) *check, inte alls så farligt stökigt!*

ntt
nattduksbordet, städat till ett hundra procent nästan va? *inte stökigt, check!*

ntejte
och tjaa här var det fint x) *inte stökigt, check!*

Såå..vad fanken babblar hon om? :) Det kan man undra...^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0