hemma från firandet!

Hej kära läsare! Då var man hemma från 30-års firandet :) Och nä det var inte jag som fyllde 30 det var Monicas brorsdotter haha x)

Först så kom Monicas syrra över till oss också käkade vi middag, makaroner och köttfärssås :) Men gillar inte när Monica blandar i en massa lök i sin köttfärssås, den blir inte lika god då :$
Sen så åkte jag, Monica, pappa och Monicas syrra till Tuna med presenter och fika och sånt för att fira Erikas 30-års dag då, så vi kollade runt lite i hennes lägenhet och sen fikade vi superdupergoda muffins som Monica gjort och lite sånt, och Erika fick sina presenter. Hon fick kort, blommor och olika köksset och lite sånt.

Och som jag skrev tidigare så har Erika två små tjejer, en som är kring 2 år och en som fyller 4 snart tror jag. Dom var supersöta, frågvisa och ville visa saker hela tiden, haha visst småbarn är jobbiga ibland men erkänn att dom är supergulliga ? :D
Så den äldsta av tjejerna (Lilly) ville att jag skulle följa med in i hennes rum och kolla haha, sen ville hon att vi skulle leka. Och jag som bara "okej hehe...vadå?" och hon bara "Barbie!". Helt överlycklig x)
Jaja inte det roligaste, min Barbie tid passerade för längesen...fast jupps jag var galen i Barbie när jag var liten.
Så kände hur trött och uttråkad jag blev efter ett tag, kändes som att jag skulle somna där jag satt på golvet haha. Men fick i alla fall fota en av Erikas små gullungar, det är väl det som är bra med småbarn? Dom klagar nästan aldrig över att bli fotad haha, för tex. jag vänder nästan alltid bort huvudet när nån vill fota mig..;) Och liksom stenvägrar, så ja.

Jaja, känner inte att jag har nåt mer bra att blogga om just nu så vi får helt enkelt höras imorn. Klockan är bara kvart över nio på kvällen ungefär men är supertrött så blir nog att sussa snart, så ni får sova gott alla läsare så hörs vi absolut imorn! :)

Pussar och Kramar! ♥

söt lilly
haha lilla sötnos Lilly :) och om ni undrar varför hon har utländskt utseende i sig så är det för att hennes pappa är afrikan, men Erika är blond och svensk :P

swty lilly leker
hehe gud så sött, leka med Barbie och Barbie-hästar var det ja xD och självklart ställer Lilly upp på bild hela tiden! tyvärr hant jag inte få någon bild på hennes söta lillasyster Ella :/

påväg hem
haha jag i bilen påväg hem x) trött och allt...med min nya vita vinterjacka!

Kommentarer
Postat av: felicia

sv; ja, jag blir så arg på mig själv när jag glömmer saker! :)



okej, trevligt :) detsamma, god fortsättning! :)

2010-01-04 @ 21:57:05
URL: http://feliciawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0