har sett 2012!

Hej kära läsare! Har sett filmen 2012 nu, den var inte superbra som pappa sa men ganska bra :) Men jag skulle nog inte vilja se den 3 gånger som pappa haha x)
Men filmen är ju över 2 timmar så det var lite jobbigt att sitta och kolla haha, så pausade emellanåt och gick och gjorde annat :P Jaa jag vet jag klarar inte att bara sitta still och glo på tv:n i flera timmar utan att göra nåt emellan :$

Alltså jag är ju inte så säker på att jorden går under 2012, men tänk OM det är sant? Who knows liksom...
Och tänk alla dom där läskiga sakerna som händer i filmen, om det skulle hända på riktigt skulle det ju vara sjukt scary hehe :) Det sägs ju att 21 december 2012 går jorden under, gissa om jag kommer vara nervös dagen före? Jo som fan x) Menmen, det är nog bara något konstigt påhitt som man fått av maya folket :P

Ikväll och imorn ska jag se några skräckfilmer, jag älskar verkligen skräckfilmer men har inte sett sen jag hade tjejkväll i oktober/november tror jag? Eller kanske nån gång när jag var sjuk i slutet av november...jo då såg jag nog en massa skräckfilmer x) Men nu är jag sugen igen :D Så horror movies here I come again...
Jag och hemlig ska ju självklart se skräckisar imorn ;)
Jaja, nu måste jag fixa lite grejer och så :) Vi hörs på ett tag alla sötnosar!

Pussar och Kramar! ♥

skriik
såhär rädd blir jag om jorden börjar gå under!! :O x) och nej, bilden är varken på mig eller på någon jag känner x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0