GOTT NYTT ÅR!

Hej allihopa! Japps, 2010 NU VA??! :D Haha, jag och pappa kom precis hem från Monicas syrra där vi har käkat middag och firat tolvslaget med några andra också. Det var faktiskt mysigt och trevlig även fast det inte precis var euhm..några ungdomar där x) :) Men jaja, maten var god och vi hade det bra...

Erkänn det är mysigt när det bara är någon minut kvar till tolvslaget och då börjar raketerna bara smälla och liksom bomba utanför fönstrena (från stan då säkert) och sen när klockan slår 00.00 så reser alla sig och skålar in det nya året! Så härligt.
Så ja, nu inleder jag det nya året med en resumé av året som gått...2009.
Och jag får hoppas att 2010 blir bättre än det nya året, och jag får väl göra allt för att få det så bra som möjligt antar jag ?
Försökte skicka iväg en massa nyårs sms vid tolvslaget men det var stock i all sms/samtals trafik..haha inte undra på, alla är säkert helt hysteriska att ringa och smsa sina kompisar och alla gott nytt år! Men Cissi ringde mig från Åsele och hon hade tur för hon kom fram, så jag snackade lite med henne och vi önska varann gott nytt år och så :) Hon hade det ganska tråkigt där haha, hon kommer få stå ut en vecka till innan dom åker hem..stackarn.
Jaja, här får ni min årsresumé och sen så önskar jag alla mina läsare att ni ska sova gott och...

GOTT NYTT ÅR!<3 nu är det 2010-01-01...nice:)

Många kramar!/ Lena

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japps man gör väl något nytt varje år haha, men jag vet inte riktigt...jag åkte på campingsemester med mamma, syrran och mammas man i somras till Mora, det har jag inte gjort förr, och i höstas så bytte jag klass till en klass där jag inte kände någon för första gången! Lite scary men det gick ju rätt så bra, och tack till mina nya fina vänner och speciellt Rinrada :) Jag färgade håret för första gången på länge (t.o.m två gånger haha, eller tre?), jag lyckades tappa bort min dyra mobil och jag har aldrig tappat bort en dyr mobil..men främst av allt är det nog att jag lyckats skaffa mig en underbar kille och sen att jag hade mod att kämpa så jag fick flytta till pappa! Det vill jag berömma mig för! :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nepps, har slutat med nyårslöften för längesen haha. Det funkar ändå inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej inte vad jag vet haha, men mina kompisar vi är nog för unga för det än haha.
4. Dog någon som stod dig nära? Nepps och det var ju tur :)
5. Vilka länder besökte du? Har bara vart hemma i Sverige :( Visst har besökt städer i Sverige! Men inte varit utomlands.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer självförtroende skulle jag vilja säga, det är väl lite sådär med det. Och ja min älskling...hehe :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12/4 <3 jag älskar dig!<3
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag hade mod att våga kämpa för att flytta till pappa, och att jag hade mod att verkligen gå in i min nya klass och skaffa nya vänner :)
9. Största misstaget? Jadu, dom är för många för att räknas upp..det har varit så mycket. Men nu tar vi nya tag! :)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Japps, sjuk flera gånger (bla svinflunsan), och i våras så stukade jag foten på klassresan med den gamla klassen ordentligt och skadade ledbanden så fick hoppa kryckor och allt, haha det var inte roligt xD
11. Bästa köpet? Jag vet inte, jag köper så mycket :D Men hårfärgningarna får vi säga haha...
12. Vad spenderade du mest pengar på? Smink, BHar och hud/hårvårdsprodukter..I will promise you haha :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina fina kompisar jag fick i Mora (och ja hela den resan), och sen allt hur fin min älskling är :')
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Haha, alla "fjortislåtar" jag och Channe höll på att digga. Och sen får det väl bli Idol-Eriks Higher som man bara kan älska<3 Och Luleå Hockey låten, ha-ha...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hmm..jag skulle vilja säga ledsnare tyvärr.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest, tänkt efter före jag gjorde saker, inte svikit älsklingen lika mycket, shoppat haha, och en massa mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bara hållt på som jag vill och skitit i allt, sorry. Och låtit andra trycka ner mig!
18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos pappa med han, Monica och några gäster :)
19. Blev du kär i år? Japps, helt galet kär! :D älskling<33
20. Favoritprogram på TV? Jag får väl säga Idol då haha, as usual.
21. Bästa boken du läste i år? Vet inte, har läst så många böcker!
22. Största musikaliska upptäckten? Att jag faktiskt KAN spela trummor, och alla fjortislåtar haha..jag vet xD
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar antar jag att jag önskade mig :) Var ju i somras så...
25. Något du önskade dig men inte fick? Att älskling skulle komma till Luleå..<3:( Och att min gamla klass skulle fortsätta tillsammans på högstadiet.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var i stugan och firade min 13-års dag med familj och gäster med middag och helt enkelt sommarmys i solen haha :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Haha, mer shopping och att älsklingen kommit ?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt..varierande.
29. Vad fick dig att må bra? Min älskling, alla mina fina vänner, Mora resan i somras, julen, när Cissi var i min stuga i somras såklart, att jag fick flytta till pappa, att jag fick nya vänner i den nya klassen, all härlig musik!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm.får man säga Danny ? x) herregud så uttjatat...
31. Vem saknade du? Min älskling, mina kusiner i Australien och i höstas min gamla klass :(
32. De bästa nya människorna du träffade? Rinrada, Stina och alla mina nya vänner i min nya klass, och alla dom härliga vännerna jag fick i Mora såklart :)

Sådär ja, nu var det klart! :) Så jaa..då kör vi, READY SET GO! :D

Vi börjar med en dagens outfit haha, "nyårslook -09":

31 december 2009
..
Guldfärgad, axelbandslös paljett top - H&M
Svarta stuprörsjeans - KappAhl
Stora, guldfärgade örhängen - Ur & Penn
Svart halsband med pärlor

Dagens bästa: att det är ett NYTT ÅR äntligen! :D
Dagens sämsta: var ganska trött på nyårsfirandet...
Dagens klädsel: axelbandslös top, jeans
Dagens makeup: foundation, rouge, vit ögonskugga, guldögonskugga, svart ögonskugga, kajal, eyeliner, mascara, rött läppglans
Dagens hår: utsläppt, och svart :D
Dagens humör: hyfsat på dagen, bra men trött på kvällen x)
Dagens roligaste: att äntligen skåla in det nya året..<3
Dagens saknad: min fina älskling..:(<33 och Cissi som är i Åsele ha-ha.
Dagens det här visste du inte: att den där mannen i 35-års åldern på nyårsfirandet skulle spana in mig, haha usch.
Dagens låt: Ge mig lite mer
Dagens parfym: Helena Rubenstein - Wanted



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0