dagens outfit♥

5 januari 2010
...
...
grårutig skjortklänning - H&M
♥ ljusturkosa stuprörsjeans - Cubus
♥ rätt så stora silverörhängen - KappAhl
♥ silverhalsband med tärning (kom inte så bra med på bilden) - Ur & Penn
♥ silverarmband med guldekoration
♥ vitt, tunt armband

Dagens bästa: att hemlig kommer hem imorgon :D
Dagens sämsta: att mitt hår är helt konstigt idag x)
Dagens klädsel: skjortklänning, jeans
Dagens makeup: foundation, rouge, vit ögonskugga, guldögonskugga, svart ögonskugga, mascara, lipshine
Dagens hår: uppsatt, och svart :D
Dagens humör: helt okej :)
Dagens roligaste: haha ingen aning faktiskt x)
Dagens saknad: älskling, shit så jag längtar<3
Dagens det här visste du inte: att hemlig skulle komma hem imorn, trodde det skulle bli på torsdag, fredag eller lördag :O
Dagens låt: You opened my eyes
Dagens parfym: röd Scent Ups (ngn billig typ)

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin kväll.



Svara gärna på frågan i inlägget om vårens trender!



Kram /M

2010-01-05 @ 18:21:21
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Jonas Lindberg

Kul blogg! Kanske skulle vara roligare att läsa om designen var lite snyggare! Kolla in på min blogg så kanske jag kan hjälpa dig!



Ha det bra.

2010-01-05 @ 18:25:28
URL: http://jonaslindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0