8 dagar kvar av jullovet...

Hej kära läsare! Vaknade för ca en och en halv timme sen, har käkat frukost (hihi, äntligen fick jag min nypressade apelsinjuice!) och sminkat mig och så. Har bara håret kvar :)
Igårkväll så såg jag filmen Ondskan på tv4+, fy tusan så bra den var! Älsklingen hade rätt att den äger haha, om ni inte såg den igår så ta och se den. Den rekommenderas!

Sorry att jag inte bloggade igår men kände att jag behövde ta det lite lugnt, för det har varit så stressigt. Så "började" det nya året med en härlig home spa-dag, först tog jag en härlig promenad med Monica (men det snöade och var kallt, så var inte superhärligt direkt..men aja), och sen tog jag en härlig dusch och skötte om mitt hår och gjorde manikyr och pedikyr och senare på kvällen la jag mig på spikmattan, ni vet yantra mattan ?
Gud så härligt! :)
När jag fixade fötterna så provade jag det nya fotbadet som Monica fick i julklapp av pappa, där man bara fyller med vatten, kopplar in den i ett uttag och sen kan man välja olika inställningar. Bland annat bubblor, värme, massage som jag tog, åhh vad härligt..I love it!! Måste snart göra om det igen haha.
Sent på kvällen igår så såg jag två spännande program (även det på tv4+), Ghost Hunters och Spökhuset tror jag dom hette. Haha jag blir alltid så skrämd av såntdär övernaturligt men tycker ändå det är skoj att se dom x) Men jag är fortfarande som ett litet barn som blir så rädd att sova sen efter jag sett nåt sånt, och får ofta mardrömmar då. Så sen när jag skulle sova så låg jag självklart och halvsvettades, skakade och tyckte bara jag hörde konstiga ljud.
Wierd men så är det.

Jaja, nog om spöken haha. Senare i eftermiddag eller på kvällen så ska vi och fira Monicas brorsdotter Erika som fyller 30, och hon har två jättesöta små barn så det ska bli roligt hehe :) Kommer säkert fota gull ungarna!
Så det blir kanske att käka där och sen fika och sånt, mums.
Fick btw också ett sms från älsklingen för ett tag sen, han var iväg en sväng med sin morsa men sa att han hade något att berätta när han kom hem..och han gjorde en glad smiley så det måste ju vara nåt bra! :D
Har mina aningar att det kan ha med Luleå resan att göra (för han kommer ju upp till Luleå till sportlovet ungefär, längtar<3), jippie! :) Kanske att han har fixat tågbiljett nu ? Who knows..;) Ni får veta sen hehehe...

Nä, nu ska jag ta och fixa håret så hörs vi på ett tag. Ha en bra dag!

Pussar och Kramar! ♥

fixat naglarna
fixade händerna och naglarna fina och mjuka igår :) syns inte så bra på bilden men det blev bara ett naturligt lack med lite silverglitter på varje nagel, naturligt och fint<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0