7 dagar kvar av julllovet...

Hej kära läsare! Vaknade vid 11 tiden idag, ganska tidigt men har ändå inte kunnat sova inatt :/
Det blev lite struligt igårkväll med ja..älsklingen...så var typ uppe halva natten och såg på Andar, finns dom? och såntdär och kunde inte sova trots att ögonen sved...

Men till slut bestämde jag mig för att försöka och efter någon halvtimme sov jag :) Det känns lite bättre idag men vi måste fortfarande snacka om det som blev lite konstigt så det inte blir några bråk och missförstånd, men fråga inte vad det är om för det är tyvärr privat. Men jag kan iallafall säga att det är inte slut mellan oss, verkligen inte, och han ska fortfarande komma till Luleå. Så ja haha ;)

Nu är det precis en vecka kvar av jullovet, ser verkligen INTE fram emot skolstarten igen x) Men I have no choise :P Så på måndag blir det att pallra sig till skolan igen, tidiga mornar, jobbig skolidrott, läxor, en massa bussåkande..och allt som tillhör min vanliga vardag haha.
Fy tusan vad jag längtar efter att gå ut högstadiet! Det är ju asjobbigt :S Mycket friare på gymnasiet vad jag vet. Man får liksom bli mer självständig då ;)
Förresten så tyckte jag att jag var så duktig imorse som städade undan efter mig ordentligt efter jag gjort kaffe och stekt ägg och allt till frukost, men för ett litet tag sen så kom Monica och sa att jag inte alls hade städat undan x) Och jag blev som bara "johooo", men nä tydligen hade jag inte rengjort juicepressen efter att jag pressat apelsinjuice haha. Men fick göra det.

Och shit vad tur jag hade nyss! Pappa skulle fixa nåt men då råkade han dra ur fel säkring till ni vet olika eluttag, och jag spelade ju hög musik på radion och sånt men plötsligt bara slocknade allt och blev tyst! Men som TUR är så stängdes inte datorn av, för då hade jag ju måsta skriva om all text däruppe :( Och jag hatar att skriva om för kommer inte på grejerna jag skrev nyss och det blir inte lika bra om jag måste skriva om haha, menmen för en gångs skull var jag en lucky girl. Ovanligt va ?
Jaja, nu ska jag inte uppehålla er mer. Ni får ha en bra vinterdag hehe så hörs vi på ett tag, ska förresten se 2012 ikväll! Nån som sett den? På bio kanske?

Pussar och Kramar! ♥

vaa
Vaa?! Jag har visst städat undan! x)

Kommentarer
Postat av: Tvillingarna

har två veckor kvar innan skolan ;)

2010-01-05 @ 15:05:03
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0