16 januari

Hej kära läsare! HAHA ni gick väl inte på mitt tidigare provocerande ? x) Klart jag inte är en såndär ego tjej som Kissie och Dessie! Det var bara på skämt :)
Jaja, nu är mitt riktiga jag back again!
Idag är det då 16 januari, nu vill jag bara att tiden ska gå fooort ;) För två anledningar:
Älskling kommer hit på sportlovet i slutet av februari/början av mars!
Det blir varmare o varmare för ju mer tiden går ju närmare är sommaren..
Håller ni inte med ? :) Herregud så jag längtar till sommaren! Bikini, glass, sol, bad och ledighet, najsigt värre!
Och sen mot sommaren blir det förändring på mitt hår också..vad det blir för förändring får ni se...

Idag ska jag inte göra nåt speciellt, skulle vara med Cissi men hon ska tydligen till Haparanda :( Så det får bli nån annan dag, Macce ville vara med mig imorn så vi får väl se hur det blir!
Förresten, såg lite på Melrose Place tidigare, inser ni hur tråkigt det är?! Som jag sa till älsklingen..bara en massa tråkig musik o blablabla x) Och det stämmer bra.
Men igår så såg jag American pie och det var helt okej! Fast såg inte hela då, men älskling tyckte jag skulle se till att fixa alla american pie för att dom är så bra och roliga! Så funderar på det ;)
Nä nu har jag inte så mycket mer att säga, ha en bra vinterdag, för trots att det är vinter och kallt visst är det vitt och fint ute? :) Här i Luleå i alla fall! Jaja, vi hörs på ett tag.

Pusspuss ♥

DAGENS OUTFIT! ♥

16 januari 2010
  mörkturkos tröja - H&M
ljusturkosa stuprörsjeans - Cubus

DAGENS FACELOOK & ACCESSOARER! ♥

FACELOOK
silverörhängen med olika berlocker i blått - Ur & Penn
silverhalsband med glittrande peace märke
matt foundation - Dream matte mousse från Maybelline
puder
rouge
vit ögonskugga + lite vit kajal - Viva la Diva eyeshadows
blå ögonskugga + lite svart ögonskugga under ögat
svart mascara - the colossal volume express mascara från Maybelline
ljusrosa läppglans - H&M
håret uppsatt och fixat med spray från Schwarzkopf taft!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0