Svar på tal

Augi - modeblogg om "dagens outfit"...:

Vilken fin design du har! :D Har du gjort den själv? Kram Augi!

Svar:
Nu har jag ju bytt, men designen jag hade när jag fick in din fråga är bara en som blogg.se har! Jag behöver en riktig header, men vet inte hur man gör och har aldrig orkat fråga någon riktigt. Någon som vill hjälpa mig? Tack för din kommentar förresten, kram! :)

Sagha om "dagens outfit"...:

Hejsan allt bra?:)
du kan nu anmäla dig till veckans blogg hos mig om du är intresserad:)

Svar:
Jodå allt är bara fint, lite segt x) Hur är det själv då? Tack, kan kika :) kram!

Leiha♥  om "22 februari 2010"...:

Har du haft en bra dag? :)

Svar:
Jodå, det gick faktiskt bra med författarebesöket och det! Lite segt bara, hehe. Ha det fint, massa kramar! :)

Fortsätt skicka in frågor till mig, svarar på allt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0