I am back!

Hej sötnosar! Herregud vad länge min blogg legat nere nu! Är rätt så säker på att jag förlorat en del läsare nu...:(
Jaja, vi kör en nystart och nu är jag tillbaka! Anledningen till att jag inte haft tillgång till att blogga är att jag inte haft tillgång till min laptop helt enkelt! Av lite olika skäl...
Men det här kommer inte hända igen, jag lovar :)

Jaa vad har jag hunnit med då när jag varit borta från bloggen...jag har börjat rida, superkul! Red ju förut också och hant då rida i ungefär 5-6 år..4 kanske x) Så det var kul att ta upp det igen, och mina fina vänner Marika och Cissi rider ju på samma dag som jag så vi följs åt till stallet alla 3 och hjälper varandra och ser på när när den andra rider osvosv :) Så det är verkligen askul!! Längtar som tusan till nästa onsdag (haha, har bestämt mig att jag får sluta svära i bloggen, säger vi...)

Idag ska jag i alla fall till Piteå Havsbad (fast inte det som är utomhus då HAHA, utan äventyrsbadet som självklart är inomhus!) tillsammans med Marika och hennes pappa, det blir skitskoj! Har inte varit där sen jag var kanske i 5-6 års åldern eller kanske t.o.m ännu yngre ?
Har bara hängt på Nordpolen (äventyrsbadet i Boden) typ varje år haha, men nu blir det att fara till det BETYDLIGT roligare äventyrsbadet! Om ungefär en timme far vi, och det tar en timme att köra till Piteå från Luleå så vi är väl framme vid 11 antar jag :)
Sen när jag kommer hem ska jag ha en liten "home-spa" dag som jag har nästan varje söndag, ni vet när man pysslar om sig själv med fotbad, peeling, ansiktsmasker, fixa naglarna och allt sånt, men sånt behövs faktiskt och man mår mycket bättre efteråt! Så det är verkligen en supergrej.

Imorgon börjar jag även med "dagens outfit" igen, och sen kommer jag nog videoblogga en gång i veckan ungefär. Vi får se hur det blir men jag hoppas det blir bra haha :)
Jaja, ha en fin och skön söndag så hörs vi antagligen imorgon!
Psst...visst har ni snöstorm därnere i södra Sverige?...Hehe, vi har jättefint här i Luleå ;) inget snöfall alls nu!

Pusspuss ♥

ggrwg
en alldeles nyfotad bild på mig, eller ja från igår då hehe :) har jag förändrats på en månad? x) sorry, lite suddigt...

grwhgrw
herregud vad fräscht mitt hår kändes när jag började använda Tresemmés produkter! :O (lägger upp senare...)

Kommentarer
Postat av: ida-mathilda

sjukt söta bilder =) KRAM

2010-02-21 @ 22:11:00
URL: http://ballongparaden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0