23 februari 2010

Godmorgon godmorgon! Tisdag morgon, alltid skönare än måndag morgnar haha! Har ni sovit gott? Jag har i alla fall sovit som en stock heela långa natten, utan att vakna under natten flera gånger som jag alltid brukar göra. Skönt....
Ska dra ut till bussen om ungefär 20 minuter, kommer hem sen igen från skolan någonstans vid tre tiden kanske. Men nu blir det en seg dag igen eftersom att jag kommer SÄKERT få sitta och skriva min 80-tals berättelse i flera timmar *suck*, jaja that's life.
Men ni får ha en superfin dag i kylan (brrr) så hörs vi när jag kommer hem, lots of hugs!♥

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att sova gott :)

2010-02-23 @ 13:51:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0