22 februari 2010

Hej sötnosar! Idag är det måndag då, alltid lika segt! Fast för oss på Hertsöskolan och säkert för dom flesta skolorna (eller jag vet ju inte hur ni har det i andra kommuner och städer) så är det ju "Kulturvecka" denna vecka. Vilket betyder att man har inga vanliga lektioner på en hel vecka, utan man får specalisera sig in på ett ämne/hobby som man får hålla på med hela veckan! :) Skoj!

Dock blir det kanske inte sådär superkul för mig, tror jag inte i alla fall, för jag ville ha antingen "Mat & Bak" eller "Bild & Form", men båda dom grupperna blev fulla så jag fick "Skrivarcirkel" som var mitt tredjehandsval...jaja, jag får väl göra det till nåt bra.
Idag kommer i alla fall en författare till våran grupp, Anna tror jag hon heter men minns inte efternamnet. Hon har skrivit Kaxiga Katja boken/böckerna i alla fall. Hoppas det blir kul! Så idag har jag skola från 8.30-14.30, men dom yngre i våran grupp får sluta en timme före oss :( Jaja, dom vill väl hem och leka hehe.
Nu har jag gjort mig klar iaf och bussen går om ungefär 20 minuter, önska mig lycka till idag så hörs vi efter skolan med dagens outfit och allt sånt.
Förresten, jag svarar på lite frågor som jag fått in när jag kommer hem.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Har du haft en bra dag? :)

2010-02-22 @ 13:16:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0