vi hörs väl sen

Hej kära läsare! Om ett par minuter börjar filmen A Cinderella Story på tv3. Jag ska i allafall se den :) Ska ni?
Jag har aldrig sett den men älsklingen sa nyss när vi snacka i tele att den skulle likna En prinsessas dagbok  lite. Och den älskar jag! Så jag får väl se.

När Monica kom hem från stan och handlandet idag så hade hon shoppat ett set till mig med olika sminkborstar, det behövdes verkligen tack! :) Så nu har jag ett helt set med alla borstar som behövs, det var en såndär vanlig lite småhård ögonskuggeborste i setet och jag har redan typ över 20 såna x) Jaja, nån som vill ha en ögonskugge borste haha ? Den är ny och helt oanvänd ;)
Jaja, skämt åsido. Lägger upp en liten bild på setet nu så hörs vi efter filmen eller imorgon.
Men jag säger för säkerhets skull..godnatt och dröm sött söta läsare =)

Puss och kram /Lena

a cinderella story
movie time! åh önskar älsklingen var här nu så vi kunde kolla den tillsammans för det verkar vara en söt film hehe, inte för att jag tror det är hans filmtyp men haha...:)

sminkborste set
ett set med härliga sminkborstar! (psst..rosa förpackning haha);
♥ en lite större borste som funkar att lägga ögonskuggor och sånt med men jag lägger rouge med den nu
♥ en liten pensel för tex. läppstift, passar till mitt röda läppglans eftersom man måste jämna ut det snyggt. perfekt!:)
♥ en "vanlig" hårdare ögonskugge borste (psst..ville nån ha den asg?)
♥ en såndär mjuk liten ögonskugge borste, åhh I love my favorite<3
♥ en ögonbryns borste, perfekt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej :)



Hur mår du idag?



Kram /M

2009-12-30 @ 21:48:16
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0