tisdag idag

Hej kära läsare! Min gulliga kompis Cissi åkte hem för nästan en timme sen, hon har ju då sovit över hos mig och det var som vanligt super kul :D Igårkväll så kollade vi skräck/spänning filmen 30 days of night som verkligen är superbra! Den tycker jag ni ska se.
Sen kollade vi på NCIS (eftersom Cissi gillar det haha, jag tycker inte om det) och lite musik kanaler och självklart proppade vi i oss en massa kakor, bullar och klunkade i oss saft haha x) Så nyttigt.
Och jag fastnade i hennes nya mobil som är en htc, ni vet dom där nya med touch? Fyfan så härliga och snygga och enkla mobiler, ge mig! Men kamerna är ju iofs inte så bra i den...hehe :P Vi stannade uppe halva natten och snackade och speciellt om en speciell grej som förmodligen och nästan absolut kommer ske någon gång i början/mitten av 2010. Hmm..? Spännande va? Jaja ni får höra senare, men jag är inte så säker om jag ska ge ut den informationen eftersom det kan ställa till problem.
Så vi får helt enkelt se :) Jag tror ni överlever ändå!
Men jag vill bara tacka dig Cissi för att du ställer upp på mig, tack så hemskt mkt gumman<3 Hade inte klarat det utan dig, jag lovar!
Vi vaknade ganska tidigt imorse, typ vid 10-tiden :S Ojdå..men det var väl för att Monica vaknar ju alltid så tidigt och sätter på musik och tvättmaskin och allt så det är omöjligt att sova xD Och hon skulle till stan med sin syrra också så hon pratade ju högljutt i telefonen också -.- Aja, that's life I guess.
Vi satt vi datorn och fånade oss aslänge och sen tog jag en dusch och fixade mig och så, skulle ju följa med Cissi hem men fick inte fara ut idag? :/ Och imorgon drar hon till Åsele med sin familj för att hälsa på kusiner och morföräldrar, så vi syns inte på en vecka..jaja gumman ha det så skoj! :D
Men lite sur är hon..för hon säger att det bara går att åka skidor och gå ut med hennes kusins hund där haha x) Aja...

Så som ni förstår har jag suttit inne med smink på och allt hela dagen haha, snart är det väl käk antar jag (mums..pannkaka), var ju förresten och såg Idol-Erik och Idol-Kalle när dom uppträdde på stan igår. Fyfan vad nice det var och massa folk! Bilder (hosthost, några dåliga) kommer upp på bloggen snart.
Var ni också och såg dom i eran stad? Vad tyckte ni om att se killarna live? Jag tyckte dom ägde :D

Men ha det bra så hörs vi snart.

Puss och kram /Lena

lipshine
Mitt nya lipshine från Demons & Angels som jag fick i julklapp, syns inte så mycket men gör läpparna väldigt mjuka och doftar supergott! :)

lipshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0