passar på i reklamen...

Hej kära läsare! Jag passar på att höra av mig och lägga upp lite bilder nu i reklampausen, ja om ni läsare det tidigare inlägget ser ni att jag kollar på A Cinderella Story.
Den verkar faktiskt vara ganska bra :) Har ni inte kollat in den än så sätt er vid tv:n och slå på tv3 nu!

Efter jag har sett filmen tror jag det inte är så långt tills jag går och lägger mig, eftersom jag måste ju upp till allt nyårsfirande imorn haha, det blir att fara bort och äta middag och fira tolvslaget och allt. Vet inte riktigt vilka vi ska fara till menmen.

Nä nu ska jag sluta, filmen börjar snart igen. Ni får lite bilder och nu säger jag godnatt på riktigt till er! Dröm så sött så hörs vi imorgon säkert på morgonen eller så, massa kärlek.

Puss och kram /Lena

mums
jaa lite onyttig får man ju vara till film :)    (och alltid...)

film
ser film på rummet

ja bullar
haha mums bullar is the shit, look at my face x)

tummen upp
tummen upp för mummat och filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0