nyårsafton!

Hej kära läsare! Sovit gott? Jag har faktiskt sovit bra hela natten, no nightmares or anything :)
Har sminkat mig, fixat håret och sattit på mina fina nyårskläder, så jag är ready to go! Japps, vi ska till några senare ikväll och eftermiddagen (?) och käka och sen fira tolvslaget. Så det ska bli trevligt.
Igår såg jag ju filmen A Cinderella Story och den var bra, så den tycker jag ni ska se. Snackade ju med älsklingen i tele medans jag stod och fixade håret och så och han hade tydligen också sett den haha x) Sweet, han tyckte den var ganska bra ? Fan va gullig han är :)

Idag är det då sista dagen av 2009, hur tycker ni året har varit? Har ni gjort något speciellt? Skriv gärna och berätta, vill gärna veta hehe :) Ni kan kommentera eller mejla till min mejl [email protected].
Och har någon av er en speciell berättelse om något väldigt speciellt som hänt under 2009 så kanske jag publicerar den i bloggen, vem vet ?
Så ja kör nu...
Nä jag har inte så mycket mer att komma med just nu, jo en sak. Jag skrev ju en hel lista på låtar till pappa som jag ville ha mobilen, javisst han fixade det. Men två av låtarna som jag VERKLIGEN ville ha var live versioner! Fatta störande..bara en massa skrik från fansen i bakgrunden och dålig kvalla. Nej usch för live versioner.
Ska fråga om han kan söka efter en annan version av dom två låtarna, för fy f*n så hemskt...
Jaja, jag får väl stå ut :)

Vi hörs innan jag far annars så hörs vi NÄSTA ÅR! Ha en fin dag.

Puss och kram /Lena

look nyår
look nyårsafton - 09! Svagt sotade ögon, red shiny lips.

fin kjol
kolla min söta kjol :) och fina paljett top, perfekt till nyår! sorry kvallan som ni säkert förstått...

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Vad gör du då?

Idag är det NYÅR!

Du får ha en superbra kväll :)

Kram / Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-31 @ 19:41:10
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0