ny jacka!

Hej kära läsare! Idag for Monica tidigt på stan med sin syrra långt innan jag hade vaknat x) Då ringde hon mig och sa att hon hade hittat en jacka på Stadium som hon trodde jag skulle gilla och påstått att jag ville ha förut men jag är inte så säker på att jag har sagt något sånt haha, men i alla fall skickade hon ett mms med en bild på jackan och jag tyckte givetvis den var superfin! :) Så hon köpte den åt mig, och den passade perfekt ;) Det var super rea på den, så vi fick den till ett riktigt bra pris också, här får ni en bild iaf.

Och en sak till, det är kaos i busstrafiken och flygtrafiken och allt nu iaf här uppe i Luleå pga snöovädret :( Så det blir inge Hertsön för mig, because no bus x( Jaja, Cissi ska kanske sova över hos mig bara hennes mamma säger ja :) Hon har en lite envis mamma haha...jaja, man får väl hoppas. Då blir det väl film och våran vanliga sjuka humor haha! ;) Och kaaakor :D

Stadium
Vit vinterjacka med en massa fickor och pälskrage - Stadium 99 kr (super REA)
min tredje vinterjacka för i år ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0