nackdelar goes fördelar

Hej alla! Det är så mycket tjafs nu om  vad som är inne och vad som är hetast egentligen, brunt/svart eller blont? Själv tycker jag brunt/svart (host, svart såklart) och står på mig!! Aja, nu ska jag väga för och nackdelar bitches.

Fördelar med att vara mörkhårig..♥
Killar tycker mörkhåriga tjejer är väldigt snygga, sexiga och exotiska
Man blir inte klassad som dum blondin, så du kan häva ur dig vad som helst! :)
Håret slits inte sönder av all jävla skräp blekning, det blir då mjukare och snyggare
Man slipper gråa eller gula oönskade toner i håret
Lätt att färga och blir oftast den färg man vill ha!
Väldigt snyggt till rosa (awwe)
Killar gillar inte blonda tjejer, dom gillar mörkhåriga :S bite the dust!
och en massa andra fördelar...

Nackdelar med att vara mörkhårig..♥
Man kanske inte får killar snabbt för en natt, men dah vem vill vara hora?
Man kan se blek ut när man färgat det mörkt (som tur är blir jag inte så blek, och det finns brun-utan-sol)

Fördelar med att vara blond :S
Man kan få ett one-night-stand lätt, men dah..
Man ser inte lika blek ut även fast man inte använder brun-utan-sol

Nackdelar med att vara blond :S
Hårets slits av all blekning
Man anses dum
Man kan anses slampig om man tar lätt på saker och är villig med killar, kolla Kissie och Dessie liksom dah?
Det är så ute! Omg go away
Håret kan få oönskade gråa och gula toner om man bleker det
Man kan tappa håret av allt slitage, tänk när man ska platta håret då? Då slits det ännu mer, för platta måste man ju c'mon?
Det är fult

Haha det var mina för och nackdelar, ni kanske vänder er emot något bitches?  Skriv en liten kommentar då :) Nä, nu är jag lite busy. Vi hörs, kyss<3

black
åhh svart hår<33♥ jag e ju fan snyggast..:) sorry kvallan, hatar mobilkameran (nu vet ni vad jag ska önska mig när jag fyller år ;P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud... patetiskt.

2010-05-29 @ 13:46:34
Postat av: hhahahahahaha

shiiiit! du snackar en massa skit! väx upp och sluta dra alla över en kam

2010-07-28 @ 01:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0