msn och tryfflar

Såhär härligt kan man ha det...:) (psst..tusan vad jag bloggar nu, så är det när man är hemma och kompisen inte kunde sova över hos en :(  )

msn me cissi
sry jag vet att man inte ser vad som står...men vi snackar iaf om att vara med varann imorn, och vi ska vakna kl 12 och hon ska minnsan ringa så fort hon vaknar x) men herregud jag måste ju hinna fixa mig jag kan ju inte bara vakna 12 och sticka iväg..:) xD

hyfsat städat rum
Monica sa åt mig att städa till lite i mitt rum när hon kom hem mot eftermiddagen x) Konstigt..? Det låg ju bara en hög med kläder på stolen, tidningar över hela golvet och sängen var obäddad x) Nåja, som ni ser fixade jag till det rätt så okej iaf ;)

mums tryfflar
Och som belöning verkade jag få pappas chokladkaffe tryfflar som han fick i julklapp? x) Nä jag fick dom mest för att han inte var så förtjust i dom :) Men håll med mig, tryfflar är ju supergoda!!

puss på det
puss på dom små sötsakerna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0