mellandagsshopping

Hej kära läsare! För några dagar sen var jag och Monica och "mellandags shoppade" på mellandagsrean, as every year :) Det är ju då man ska passa på, allt blir ju så himla billigt då! Och det är ju verkligen super.
Nu kommer bilder på vad jag shoppade, och mer lär det bli. Lite nya söta BHar och sånt måste jag ju också ha, jaja. Nu ska jag bara sminka mig och fixa till håret och sen ringer jag Cissi och drar till Hertsön antar jag, tydligen ska jag, Cissi och Gloria promenera till stallet. Hmm vi får se hur det går ;)
Jaja, ha en bra vinterdag så hörs vi på ett tag!

Puss och kram /Lena

city outlet
Tröja med texten "forever" - City Outlet ca 100 kr (REA)

H&M
Tröja - H&M 99 kr

H&M
Mönstrad tröja - H&M 100 kr (REA)

Vero Moda
Svart, tjock, rätt så kort kofta - Vero Moda 99 kr (REA)

H&M
Lång skjorta med knyte i midjan - H&M 249 kr

Team Sportia
Vit mössa i Diva modell i märket "lindberg" - Team Sportia (minns inte pris, inte REA iaf)

Lindex
Ny rosa, krokomönstrad sminkväska, behövdes verkligen! :) - Lindex (minns inte priset)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0