GOD JUL!

Hej sötnosar! Då var julen överklarad :(
Förresten så var det inte meningen att jag skulle skapa den här bloggen, jag skulle fortsätta på lenamjaowofsweden.blogg.se men har glömt lösenord och allt. Så fick byta och göra en ny blogg.
Nu är ju iallafall julen överklarad, äntligen
Såklart fick söta jag en massa julklappar, har ju redan fått min nya, superdyra acer laptop o skulle egentligen inte få mer. Men jag är ju så snäll så jag fick såklart över tio julklappar till :) Här har vi några av dom:
* En superhärlig bodylotion<3
* A-lots-of läppglans :D (älskade det röda supersexiga!)
* Ansiktskräm+lipshine från Demons & Angels (det bästa för ung hud!)
* Ett stort kit med allt för naglarna, nagelkrämer, glitter, lack, filar, en massa grejer för att hålla naglarna fräscha och ja allt man kan tänka sig för naglarna
* Ett till kit med en till nagelfil (har över 4 filar nu!), handkräm o nagelbandskräm (i rosa lyxig förpackning, I love)
* En helfigursspegel med lyxiga dekorationer <3 finally
* En massa sexiga, supersöta lovely små trosor (omg I love so fucking much!)
* En rosa Adidas jacka för typ 1.000 spänn som jag ville ha, tacktacktack<3
*En rosa SUPERMJUK morgonrock<3 I needed one
Och ja jag kommer inte ihåg allt! :) Men härliga klappar iaf, också har jag min dyra älskade laptop<3 För min förra var helt cp, man kunde ju inte ens lyssna musik, blogga o chatta samtidigt så stängdes den av och blev helt störd :S Öh? Jaja, nu har den farit åt helvete och jag har en ny som dessutom är snygg (inte rosa men klassiskt svart).

Jaja, jag hoppas ni har haft en bra jul. Nu ska jag lyssna musik och bara ta det lugnt, c'mon det är jullov liksom? Man ska chilla och bara vara snygg!
Men det är jag ju alltid..
Jaja skriver väl snart igen, Kyss på er bitches;*<3

Julaftons outfit
Haha gud vad läcker jag är! Kanske bara lite blek..men ser ni mitt mjuka svarta hår? Mycket snyggare än blont, blont är ute! Färga det svart istället för att bleka sönder det liksom :S Jaja, min outfit idag (psst, julafton ju)
Axelbandslös paljett top
♥ Kort, svart, veckad sidenkjol
♥ Tunna strumpbyxor
♥ En massa läckra smycken
Oxå uppsatt hår o sminket på :)

mums
bitch is black, and black is back<3♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0