cookies!

Hej kära läsare! Har precis käkat middag, det blev prinskorv, köttbullar (gjorda på älgfärs, mums!) och makaroner :) Helt okej, satan vad jag drogar dom där köttbullarna hehe! Rekommenderar verkligen alla som gör köttbullarna själva, speciellt till julen, att byta ut den vanliga nöt färsen mot älgfärg. Har hört att lammfärs också ska vara ganska gott, vågar man testa ? ;)
Jaja, jag försöker nå Cissi på msn men hon svarar inte så jag får väl ta och ringa henne då haha. Hoppas hon nu fick sova över, iaf så drar Monica och farsan på hockey snart så då blir jag själv hemma. Då skulle det ju vara skoj om Cissi kom så jag har en kompis att vara med haha! :D
Vad ska ni hitta på ikväll då?

Nä, nu ska jag faktiskt ta och ringa gullungen så får ni ha en så bra kväll så lägger jag upp dagens outfit på ett tag.

Puss och kram /Lena

chokladkakor
yeah kakor! sorry mitt hår är helt rufsigt och ser ut som ett mongo på bilden, men ville bara visa hur gott choklad havreflarn kan vara x)

chokladkakor
mums! kakor..ojdå, vilket rufsigt hår x) har fixat till det nu :) lägligt efter man har fotat haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0